czwartek, 7 listopada 2013

Powracam !

Kochani wróciłam ! Przepraszam za moja dłuuugą nieobecność , ale zaraz wam wytłumaczę czemu mnie nie było. A więc .. biorę udział w debatach międzyszkolnych i miałam przygotowania do debaty, które trwały prawie 2 tygodnie. Z racji tego , iż mieliśmy przygotowania - nie było mnie na lekcjach czego skutkiem są olbrzymie zaległości. Powoli wszystko zaliczam , więc wkrótce pojawi się 50 odcinek ;d Mam nadzieję , że wybaczycie mi ten długi czas , gdy mnie nie było :)
Jutro zacznę nadrabiać zaległości na waszych blogach :)

Do zobaczenia ! :*:*

4 komentarze:

  1. Czekamy kochana z niecierpliwością. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrotliwie wybaczamy! ;) I z utęsknieniem czekamy na dalsze losy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojawił się 23 rozdział;) Bardzo serdecznie zapraszam do czytania i szczerego komentowania:*

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy nowy odcinek?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To one dają mi siłę i są dla mnie ważne :)
Dzięki nim wiem, że mam dla kogo pisać :) :*