poniedziałek, 24 listopada 2014

Propozycja !

Kochani !

Na początku chciałam Was bardzo przeprosić za brak odcinka, ale teraz wszystko tak nagle spadło mi na głowę.
W domu obowiązków okropnie dużo, nauki jeszcze więcej, jak na złość pracy mnóstwo , dodatkowo mam w tym tygodniu próbne matury, do których muszę się przygotować.
Nie mam nawet 5 minut wolnej chwili, dlatego mam dla Was propozycje.
Z racji małej ilości czasu postanowiłam prowadzić tylko jedno opowiadanie, a gdy je skończę, będę kończyć poprzednie, ale to do Was należy , który opowiadanie będzie kontynuowanę.

Dajcie mi znać, które wybieracie :
* Przypadkowa miłość
* Polsko - niemieckie marzenia
* Między piekłem a niebem.

W komentarzach proszę o wasz wybór i kontynuowała będę to opowiadanie, które będzie miało więcej ,że tak powiem, głosów :)

6 komentarzy:

  1. PROSZE TWINCESTA.
    MIEDZY PIEKŁEM A NIEBEM JEST GENIALNE.
    POZDRAWIAM
    KOTEK

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię wszystkie Twoje opowiadania, ale jeśli mam wybierać, które jako pierwsze będzie kontynuowane, to zastanawiam się czemu w ogóle mnę o to pytasz? Przecież to oczywiste, że Między piekłem a niebem :D
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię te dwa opowiadania, które czytam i komentuję, ale również wybieram twincest. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram Między piekłem a niebem <3
    Kocham je <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to pytanie retoryczne? To oczywiste że Między piekłem a niebem :) Kocham to opowiadanie <3
    Kira <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym wolala przypadkowa miłość, jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To one dają mi siłę i są dla mnie ważne :)
Dzięki nim wiem, że mam dla kogo pisać :) :*