wtorek, 30 grudnia 2014

Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

Kochani !
PRzepraszam, że nie dodałam nowego odcinka, ale nie wyrobiłam się.
Święta spędziłam w domu rodzinnym, a zaraz po świętach zaczęły się organizacje sylwestra, więc jakoś mi ten czas uciekł.
Ale ! Pewnego dnia chciałam napisać dla Was odcinek, lecz niestety nie miałam internetu.. znowu ;/
Ale nie martwcie się, odcinek jest w połowie napisany, niestety nie mogę go teraz dodać, bo dosłownie na chwilkę chwyciłam laptopa, a zaraz trzeba lulu bo jutro, jak to się mówi, czeka mnie grube melo ;p

Hah.. Dlatego Kochani, piszę do Was teraz aby życzyć Wam wszystkim udanego sylwestra, byście się wybawili za wszystkie czasy i żebyście wszystkie swe zmartwienia zostawili w tym roku, a rok 2015 rozpoczęli pełni szczęścia i bez zmartwień :)
Życzę Wam moje kochane pisarki, aby wena zawsze w was gościła i nasuwała miliony pomysłów na opowiadania ;)

Całuję Was mocno ! :)
Do zobaczenia w nowym roku ! :****

Kocham Was Wszystkich ! :*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. To one dają mi siłę i są dla mnie ważne :)
Dzięki nim wiem, że mam dla kogo pisać :) :*