wtorek, 27 stycznia 2015

Informacja !!

Kochani Moi ..

Bardzo przepraszam Was za brak nowego odcinka, ale totalnie nie mam czasu..
Teraz mam tyle nauki, że aż chce mi się nią żygać, dodatkowo związek mi się psuje..
Wszystko mam na głowie i naprawdę strasznie się we wszystkim pogubiłam :(

Ehh.. nowy odcinek mam napisany do połowy, za niedługo do niego usiąde i dokończe, ale nie mam pojęcia kiedy to będzie :(
Kochani ! Ja czytam wasze nowości, a jeżeli nie zostawiłam komentarza, tzn, że już nie zdążyłam, ale pamiętajcie, że jestem "NA CZASIE" i nie mam żadnych zaległości :)

Myślę, że nie ma sensu rozpisywać sie dalej, chciałam Wam tylko dać znać, że żyje i będę kontynuowała opowiadanie, ale po prostu nie mogę znaleźć wolnej chwili :(

Trzymajcie się mocno !
Kocham Was :) :*

2 komentarze:

  1. Będziemy czekać na ciebie :) ,tylko szybko wracaj również zapraszam do siebie ,do czytania i komentowania :) http://miloscjestzawszesilna.blogspot.com/ podobne xd Zycze weny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To one dają mi siłę i są dla mnie ważne :)
Dzięki nim wiem, że mam dla kogo pisać :) :*